Bendixen 


Hvordan Bendixen opnåede 107.000 impressions på deres annoncer og 3.373 kliks i interaktioner. 

OM BENDIXEN

Miljøbevidste skilteløsninger

Siden 1949 har Bendixen produceret og leveret skilteløsninger til nogle af Danmarks største kæder. Bendixens løsninger er både teknologisk innovative og af højeste kvalitet, ligeledes er deres service. Bendixen har desuden enormt loyale kunder, hvor f.eks. Jyske Bank har været kunde siden de blev grundlagt i 1967, og Føtex, Bilka, Home, og Nybolig har været med på rejsen siden starten af 90’erne. Bendixens produkter giver ikke kun massive årlige driftsbesparelser men er også kendt for at have et lavt CO2 aftryk, høj lys-effektivitet og lavt el-forbrug, samt er produceret af genanvendelige komponenter og materialer, som samlet giver deres løsninger en ekstra lang levetid, og er dermed også optimale under det vanskelige danske klima. 
 
Link til Bendixen

Hvordan

Bendixen ønsker at øge kendskabet til deres produkter inden for deres snævre målgruppe, og ønsker at være top-of-mind hos virksomhederne ved at være synlige og tilgængelige på LinkedIn. 

Vi startede med at afholde et 6 timers fysisk strategisk møde i Viborg hos Bendixen, hvor vi blev vist rundt på produktionen og fik lov at opleve virksomheden helt tæt på. Efterfølgende udarbejdede vi et manuskript og tog en videograf med, hvor vi filmede 10 videoer. De fleste af videoerne blev brugt til at skabe brand awareness, og de resterende havde til formål at generere leads. 

Bendixen har en meget specifik målgruppe, som er personer i landsdækkende kæder, som er ansvarlige for skiltning og facadeløsninger. Vi udarbejdede Conversation Ads til en lille målgruppe på 150-200 mennesker, og brugte også retargeting til en bredere målgruppe. 
Målet for Bendixen var at skabe så høj brand awareness som muligt, hvor virksomheden altid ville være top-of-mind hos de relevante beslutningstagere. 

Bendixen blev top of mind hos deres  primære målgruppe

3.373 kliks i interaktioner


Opnåede 107.000 impressions på annoncerne


Resultater

I én af målgrupperne på ca 2800 mennesker har de i gennemsnit pr. person set annoncer fra Bendixen 10,5 gange, hvilket i stor stil bidrager til at sørge for at Bendixen er top-of-mind. Bendixen har opnået 107.000 impressions på annoncerne og 3.373 kliks i interaktioner. På tværs af alle annoncerne har målgruppen i gennemsnit set Bendixen 4,8 gange.

Share by: