Lectus Safety


Hvordan vi sikrede Lectus Safety en kunde med en værdi på +400.000 kr.

OM LECTUS SAFETY

Faldsikring til håndværkere

Lectus Safety sælger faldsikring til håndværkere, der arbejder på vindmøller eller stilladser. Dette er en meget specifik branche, og målet var at ramme beslutningstagere i virksomheder i branchen. Lectus Safety er en relativt nystartet virksomhed, og ville derfor gerne skabe brand awareness inden for denne specifikke målgruppe. 

Link til Lectus Safety

Hvordan

Vi annoncerede mod virksomhedsejere, beslutningstagere og Safety Officers i håndværkervirksomheder. Vi startede med at teste målgrupper, budskaber, videoer og billeder for at finde de potentielle kunder. Da produkter som disse ofte har en lang købsrejse, udarbejdede vi et Top-funnel, Middle-funnel samt Bottom-funnel. Ved hjælp af dette kunne vi præge folk på deres købsrejse, selvom de er på forskellige steder i den. Hvis nogle havde vist interesse for produktet, blev de derfor præsenteret for budskaber, som ville skubbe dem tættere på et salg. Herefter påbegyndte vi LinkedIn annoncering, hvor vi målrettede mod specifikke jobtitler, kompetencer og brancher. Folk som kom ind på hjemmesiden fra LinkedIn, kom desuden ind i et længere retargetingflow. 


Formåede at øge brand awareness betydeligt


Skaffede en kunde med værdi på +400.000 kr.


74 kvalificerede leads på en kort periode

Resultater

Lectus Safety fik relativt hurtigt et lead som viste sig at have en værdi på +400.000 kr. for dem. Herudover lykkedes det at skabe brand awareness, og deres konkurrenter kontaktede dem da de hurtigt blev set som store i branchen. De fik omkring 75 leads, hvor nogle af dem allerede er rigtigt værdifulde, mens andre kan blive interessante kunder i fremtiden.

Share by: