Innos Tools


Hvordan vi skaffede 267 leads på 3 mdr. til Innos Tools

OM INNOS TOOLS

Udkørende prøverum

Innos Tools sælger arbejdstøj og sikkerhedssko. Vi skulle hjælpe dem med at udbrede deres nye koncept, nemlig et udkørende prøverum. Dette indebar, at håndværker virksomheder bookede det udkørende prøverum, og så kom Innos på besøg hos dem med deres varer. Ingen kendte til denne nye service i forvejen, og vi stod derfor for at øge awareness omkring den, skaffe leads samt eksponere servicen overfor en masse potentielle kunder.
 
Link til Innos Tools

Hvordan

Vi startede med en meget bred målgruppe, som indeholdt mange forskellige håndværkerbrancher såsom entreprenører, landbrug, auto, vognmænd, tømrer, murer m.fl. Vi lavede forskellige tests for at finde ud af hvilke af disse, der havde det bedste potentiale på de sociale medier. Vi lavede specifikke budskaber til hver enkelt målgruppe, for at maksimere det potentielle afkast per målgruppe. Vi fandt to brancher, som viste sig at have et stort potentiale, og begyndte at fokusere på disse. 

149.000 eksponeringer i målgruppen

Øget omsætning med 150.000 kr.

267 leads som resulterede i 37 kunder

    Resultater

Innos Tools' nye produkt blev hurtigt kendt i deres målgruppe, med over 149.000 eksponeringer for relevante personer. Vores arbejde kunne også spejles i en øget konverteringsprocent i salgsafdeling, og bidrog til at der blev skabt mersalg. Omsætningen blev øget med ca. 150.000 kr., mens det også skal nævnes at en kunde typisk har en meget høj værdi for dem, da de typisk køber fra Innos Tools hver år i 5 år efter. Vi opnåede 267 leads som resulterede i 37 kunder på relativt kort tid.

Share by: